• december 2023

Ik was hier met Kerst. Eerst het goede. De douche is lekker warm. Je kunt er goed wandelen en fietsen. Minder vond ik de loslopende honden en de hondenpoep. En niet alleen van de eigenaar. Ik ben er 4 dagen geweest en in die tijd is er niet schoongemaakt misschien omdat het Kerst was. .

albert-b

De plaats heeft alles: schoon sanitair, zeer goed restaurant, enkele grote pleinen. Wij betaalden €19 per nacht inclusief alles.

Sebanhu

prima camping, met zwembad, restaurant, ruime plekken, vriendelijke receptie en broodjes service. we stonden hier begin september. rustig. goed en voldoende sanitair. via wandel/ fietspad gemakkelijk naar centrum

• december 2023

La Chopera