goede en groene camping waar àlles aanwezig is en ruime plaatsen en goede Sanitaire voorzieningen en op fietsafstand van de stad over fietspad vanaf de camping

Bemacamp

Typische Spaanse camping. Mooie grote plaatsen, heel vriendelijk onthaal met veel info om te fietsen naar de stad en bezienswaardigheden. ouderwets maar goed wasmachine, alles was proper! Verouderd sanitair maar kraaknet!!

• december 2023

Ik was hier met Kerst. Eerst het goede. De douche is lekker warm. Je kunt er goed wandelen en fietsen. Minder vond ik de loslopende honden en de hondenpoep. En niet alleen van de eigenaar. Ik ben er 4 dagen geweest en in die tijd is er niet schoongemaakt misschien omdat het Kerst was. .

• december 2023

La Chopera