• juni 2019

Zeer stil 's nachts, vrachtwagenlawaai gedurende de dag. Elektriciteit en water zijn kapot, het restaurant is gesloten. Ruimte voor doorvoer.

• mei 2019

Restaurant net weer geopend maar alleen om iets te drinken en een salade te eten. S’avond gesloten en geen verlichting. Wij stonden er alleen en het was aarde donker. S’ morgenvroeg genoten van de vogelgeluiden en een heerlijke wandeling gemaakt.

• maart 2019

Alles is op zijn plaats, maar niets werkt meer. Goed voor het kijken naar de vale gier.

• juni 2019

• mei 2019