Op zich mooie plek vlak bij de stad, plaatsen zijn alleen erg kort. Wij hebben hier alleen gestort en zijn doorgereden. Buscamper zal nog wel lukken.

wsun24

Prima cp in een leuk plaatsje. Alles prima echter ik was op het verkeerde moment. Het dak lag vol met deze vruchtjes (zie vorige, klopt...)Heel plakkerig. maar verder een goede cp. In de nacht rustig. centrum aan de overkant. Kom zeker terug.

drenthen79

Het is een mooie plaats met moerbei bomen waar je de camper onder moet parkeren. Helaas hebben die hun schaduwkanten. Ze laten op dit moment hun vruchtjes vallen. Die loop je dan de camper in en het geeft (tijdelijk?) een vliegenplaag. Verder prima verzorgde plaats.

• Plaza de Toros

10500, Valencia de Alcántara, Spanje