• maart 2023

Redelijke plaats. Overdag veel lawaai van het verkeer over de aanliggende kasseiweg. Zo goed als naast de parking het restaurant Badulaque, waar wij uitstekend hebben gegeten aan een schappelijke prijs.

• juli 2021

gebied bij de ingang van de haven van Cedeira, voldoende ruimte voor 15 campers. Het heeft geen leegvulservices. We overnachten en de passage van voertuigen langs de parkeerplaats maakt veel lawaai. mooi uitzicht, de stad is heel dichtbij.

• september 2019

Gebrek aan water en afvoer