heel weinig verkeer 's nachts ver van de stad maar tijdens het wandelen dit feit dankzij de gemeente jc26 jammer dat sommige mensen hun cassette naast de deur legen dankzij deze persoon voor de papieren en anderen op de site

• februari 2023

4 ster vanwege de weg, verder prima locatie

• februari 2020

De weg erlangs gaf ons teveel herrie, bij de vuurtoren teveel wind (maar wat een prachtige plek! ), dus naar de derde camperplaats in het stadje gereden. Dat was het rustig, prima voor een nacht.

• februari 2023

4 ster vanwege de weg, verder prima locatie