Klein gebied, hoewel er de mogelijkheid is om te parkeren in de omgeving van het gebied, gelegen nabij een zeer goed uitgerust rivierstrand. We gingen kijken en bleven na het eten in het restaurant dat pal naast het gebied ligt dat ook een bezoek waard is.

• mei 2022

prima plekje voor de nacht, 3 plekken en losplaats voor grijs water en Ch en water 👌🔝

• november 2021

We stonden 21-11-2021 alleen, voelde veilig. Geen overlast van naastgelegen restaurant. Prima geregeld door gemeente, stond ook bord met suggesties voor wandelingen vanaf cp.

• mei 2022

• november 2021

jien-en-mart

Area de autocaravanas "Peña da Mula"