Het blijft een super plek, het uitzicht is geweldig en ‘s nachts heerlijk rustig . Hopelijk blijven wij hier nog lang genieten. en laten de eigenaren van honden hun hond aan de lijn lopen en ruimen ze de hondenstront op .

JJAB

prachtige plek aan zee, gratis. Jammer van de parkeerverbodsborden voor campers die op weerbarstige wijze tientallen parkeerplaatsen in beslag nemen. Ik kan me voorstellen dat het binnenkort gesloten zal zijn met bars

marcoalderotti

Heel mooie plaats om vrij te staan, helaas sommigen staan hier heel erg lang en doen aan "handoekje leggen". Openbare plaats bezet houden met lege stoelen en troep zodat anderen geen kans krijgen van deze plaats te genieten. Veel Duitsers aan deze kust.

• Camino Playa de la Carolina

30889, Águilas, Spanje