prachtige rustige plek. alles is er wat je nodig hebt. Laura is super vriendelijk en helpt je met alles. wij komen graag terug.

fransdemandt

Oh, wat leuk om zo’n liefdevolle recensie te lezen! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons. We hopen dat je snel terugkomt voor meer plezier en gelach!

Prima plek met goede voorzieningen. Een grote grindvlakte met nog kleine boompjes Voor ons wat te grootschalig en sfeerloos.

RuudYolanda

Hartelijk dank voor uw recensie en het beoordelen van onze faciliteiten en diensten. Je hebt helemaal gelijk, ons Camperpark is groot en erg rustig. Onze bomen blijven heel snel groeien, we wachten weer op jullie.

Joke-Pothoven

Bedankt voor uw recensie! We zijn er trots op dat ons harde werk vruchten afwerpt.

Los Olivos Camperpark