• oktober 2021

het is vandaag 23oktober en wij staan hier terwijl jullie zeggen dat het gesloten is dat klopt niet Nette camping niet veel mensen nu alleen wat weekend publiek dus rustig restaurant alleen open voor kopje koffie sanitair netjes

Annyenwieger

Bedankt voor uw beoordeling, we kijken uit naar uw aangenamere ervaring bij een andere gelegenheid.

• juli 2020

Jo.g

We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen en uw ervaring te verbeteren.

• augustus 2018

Camping is Ok. Patron of persoon aan de balie onvriendelijk en bij het tonen van mijn campercontact kaart zei hij dat hij dat niet kende!

Borca

Vanaf 2019 is er een nieuw management van de camping, binnen CAMPIMGRED. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen en uw ervaring te verbeteren.

• oktober 2021

• juli 2020

Jo.g

We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen en uw ervaring te verbeteren.

• augustus 2018

Camping Etxarri