Een basic, maar ook heel leuke plek! We betaalden € 15 per nacht, incl. water en stroom. De CP is in een mooi fiets- en wandelgebied gelegen. De Duitstalige eigenaar exploiteert de CP niet actief, maar wanneer hij aanwezig is mag je hier staan. Een belletje van tevoren is daarom aan te raden.

• maart 2022

Vriendelijke eigenaar, lekker kunnen eten ,sanitair primitief, mooie omgeving ,helaas overal hondestront van oude herdershond

• maart 2022

heerlijke plek, er is water , wc, (koude) douche prachtige natuur en super gastheer. wat wil een mens nog meer?

Biker Farm