Als camping prima. sainitair netjes en schoon. Wel erg lastig dat er maar een haak is in de douche om je kleren en je handdoek op te hangen. Fietstocht naar het natuurgebied is de moeite waard!

• november 2023

heerlijk kleine camping waar je ontspannen kunt staan. hele kleine speeltuin bij het zwembad maar genoeg speeltuinen in het dorp. omgeving hebben wij niet bezocht.

FiatFendtAmersfoort

We hebben hier fijn gestaan met ACSI kaart 21€. Aankomst rommelig maar eenmaal op de camping ziet alles er top uit. Lekker zwembad en mooie plekken en schoon sanitair!

• november 2023

Camping Las Palmeras