• december 2023

Stonden hier in november 2023. Als je van kleine op elkaar gepropte plaatsen houdt zonder enige ruimte dan is het een topcamping. Waren de hele dag op pad, dus voor slapen prima. Lekkere hete douche! Waar zijn de haakjes😁? Onbeschofte ontvangst.

• april 2023

heel goed in het algemeen

• april 2022

3 jaar geleden ook een week gestaan heel erg naar ons zin,,nu weer gestaan,maar gauw weer weg, een tokkie camping geworden,schreeuwende mensen jammer de camping ziet er mooi uit,douche en w.c. zijn schoon

• december 2023

• april 2023