• augustus 2021

op deze cp kun je niet (meer) overnachten.Erg jammer. De plaats zelf is de moeite waard,mooi wandelen,goede en veel eetgelegenheden. wij verbleven op camping spindl en hebben ook gezwommen t/o de camping in het aquapark

• juni 2020

23 juli 2020 treffen wij bij de ingang een bord verboden voor campers

• juli 2019

28-6-2019. Prima plekje op grote parkeerplaats. Rechts om de hoek de Norma. Vlakbij het skidorp wat ook in de zomer gezellig en druk is. De parkeerplaats is niet gratis. 50 kronen per dag.

• augustus 2021

• juni 2020