• oktober 2020

We hebben hier een nacht geparkeerd. De parkeerplaats is gelegen in een woonwijk. Het was midden in de week, maar het zag er niet uitnodigend uit. Er waren hier geen verbrande auto's of iets vreemds. Maar 's nachts was het kalm en stil. Lidl bevindt zich op korte afstand van hier.

• augustus 2018

Gemengde parkeerplaats in de woonwijk. Verlichting is goed, maar ook komen en gaan! Bus en tram in de buurt. Je kunt met de bus of creditcard betalen in de bus. Centrum van de stad, stop Muzeum! Zorg ervoor dat je eerder geld wisselt!

• augustus 2017

Even gekeken en vlug weer weg. Stond een totaal uitgebrande auto. Daar wil je niet naast staan. Geen uitnodigende plaats. Voelde ons niet veilig daar!

• oktober 2020

• augustus 2018