zielige plaats met zeer slechte toegangsweg (wegbreedte 1 camper maar wel 2 richtingsverkeer). volgens ontvanger is onze camper (7 meter) te groot voor de plaats en gevaar voor vastrijden. wij zijn verder gereden naar 'bus stop' in Cesky Krumlov.

Noenskes

CZK 300 voor 24 uur, betalen bij parkeerwachter. De honden op diverse terreinen activeren elkaar! CP naast openluchttheater: van juni tm september bijna dagelijkse activiteiten tm 21:30 uur. Dichtbij kasteel en mooi centrum.

• mei 2022

Deze cp is niet meer; de weg naar boven is breed genoeg om elkaar te passeren. Maar boven aangekomen staat het bord dat campers niet welkom zijn. Beneden zijn genoeg cp’s om te overnachten

• mei 2022

• K Zámecké zahradě 176