• juni 2019

best wegblijven tijdens de weekends en feestdagen, dan hangt en stinkt gans het park naar brandhoud, ben er gaan lopen

• juni 2019

5 juni hier geweest. Het was erg druk ivm het suikerfeest. Op de P van het CAM hotel overnacht. Bewaker kwam maar na overleg met de directie mochten we hier blijven. Wel turks onbijt in het hotel (tegenbetaling) genuttigd. Komen zeker hier terug > maar wel buiten het suikerfeest.

• juli 2015

s nachts af en toe wat geblaf zwerfhonden. Een stadje is op loopafstand, ongeveer 1 km. Wij hebben tegenover het bezoekerscentrum gestaan. Er zijn speeltuintjes en er worden nieuwe hotels gebouwd.

• juli 2015

• Kızılcahamam, Turkije