Een prima plek. Veel gastvrije Turkse camperaars. Water voorhande, restaurant naast de parkeerplaats en winkels in de buurt. We hebben hier prima gestaan voor 1 nacht.

• april 2022

prachtig plekje voor de nacht. water aanwezig en vuilnisbak gestaan op grasveld voor het plein van de vuurtoren. buurtbewoners waren erg vriendelijk. leuk stadje fijn fietsen langs het water. politie komt regelmatig langs rijden.

• januari 2018

Dat de oude stad is gesloten voor kampeerders, kunnen we niet bevestigen. Op het plein is er een normale parkeerplaats bij de vuurtoren. Avond hier gewoon in het weekend tot laat in de nacht feest met luide muziek uit de auto.

• april 2022

• januari 2018