Henk-van-Kessel

schitterende plek met uitzicht op het strand en het water. Ongeveer 75 meter van het water. Betaalde 300 lira. Er zijn toiletten en baddouches. We stonden er alleen en kregen van de eigenaar stroom. Zeker een aanrader als je niet bang bent alleen te staan.

• juli 2019

Geweldige, ruime plek aan het strand, weinig of geen faciliteiten maar een prachtige locatie. Voldoende schaduw, douche (koud water) bij het strand aanwezig. Wij betaalden in juni 2019 slechts € 1,60

• juli 2019

• 34277, Yeniköy, Turkije