Alders Farm Fishery and Shooting Range

Bragenham, Buckinghamshire, Engeland, Verenigd Koninkrijk

Plek is goed. Was nog 1 plekje vrij. Op de andere plekken stonden caravans voor langere tijd. Dus meer een camping geworden. Vuil water niet gezien, was ook geen uitleg. En we betaalden £ 25,00. in de hengelsportwinkel

MdH

mooie plek, overdag een beetje ruis van de weg.

Sprinter313

heerlijk,rustig,uitzicht. toilet stort. stroom. vriendelijke ontvangst. we betaalde 20 pond . en maakte in de avond een mooie wandeling om de visvijvers.

MdH

mooie plek, overdag een beetje ruis van de weg.

• Ivy Lane

MK17 9AH, Bragenham, Verenigd Koninkrijk