Prima camping voordat je naar Harwich gaat. Inderdaad aan drukke weg maar wij hebben prima geslapen. echter 1 minpunt we moesten 35 Pound betalen voor 2 personen met buscamper voor 1 nacht. op de site wordt een prijs van 21,96 Pound vermeld!!! Rosso

• mei 2022

Prachtige camping. Grote nette plaatsen keurig sanitair. Vriendelijk personeel. Maar helaas … die snelweg. De hele dag en ook ‘s nachts enorm veel overlast van die drukke snelweg. Twee nachten heel slecht geslapen.

• mei 2022

Colchester Country Park