• november 2019

Ik weet niet zeker waar de foto's bij deze aanbieding zijn genomen, ziet er niet correct uit, deze pub ligt op een snelle weg dus verwacht wat lawaai. De parkeerplaats biedt waarschijnlijk plaats aan 2-3 campers. Aansluiting £ 5 p / n

• september 2018

Slechts twee plaatsen om te parkeren, zodat een vroege aankomst vooruit aangeraden heeft geroepen. Uitstekend en ik bedoel uitstekend menu. Erg fijn. De eigenaren zijn motorhomes en zijn zeer gastvrij. Gratis wifi in de pub. Ales zijn ook geweldig.

• november 2017

• november 2019