prachtige plaats, 11 pond per nacht in zakje doe bij ingang. mooi fietsen en wandelen rondom meer. 30 km. toilet legen mogelijk. douchen bij zeilclub.

• mei 2019

We zijn hier wezen kijken: toilet en douche zijn voor de kampeerders niet beschikbaar, alleen voor leden van de watersportclub.

• augustus 2017

Leuk veld om te staan maar er is geen wc. Wij zijn een paar kilometer verder langs het meer terecht gekomen op Lyndon Top Caravan Park. Extreem ruim, vele hectares groot, geen douche en slechts 7€

• mei 2019

• augustus 2017