• april 2023

Perfect. De weg er naar toe kan uitdagend zijn (vanwege de smalle weg), maar het ging prima zolang je maar weet hoe breed je ben. (wij 2.30 br bij 7.20 lang) Mooi uitzicht en heerlijk relaxed. De prijs was het zeker waard.

• april 2022

Heerlijke camping in het bos met ruime plaatsen en Electra. Vriendelijke ontvangst. camper met 2 personen 33 pond per nacht. sanitair wat aan de oude kant. prima locatie voor een fietstocht langs het meer naar Windmere. Oversteken met de veerpont (2 pond per persoon)

• april 2023

• april 2022