wat een vriendelijke ontvangst door de eigenaresse! we kregen zelfs 2 kaartjes kado voor een Folk festival in het stadje ( was uitverkocht) mede daardoor een mooie vakantie herinnering gekregen. Mooie grote plaatsen. En op loopafstand wan het plaatsje.

• april 2023

Leuke en rustige plek. Mooi gelegen en ruime plekken. Een warm welkom door de eigenaresse, onze dochter heeft de hele middag gespeeld met haar kleindochter.

ABCDfam

Vriendelijke ontvangst. Ruime plaatsen voor de camper. De hond is welkom en hoeft niet te betalen. Schoon sanitair. Lekker rustig.

• april 2023

Burton Hill Caravan Park