We zijn hier in mei 2023 geweest. Mooie camping, prachtig uitzicht over de Atlantische Oceaan, mooie wandelroutes, heel vriendelijke eigenaresse. De openbare weg naar de camping is op sommige plekken aan de krappe kant, maar dankzij vriendelijke Engelsen toch goed te rijden.

Vosberg2024

Mooie camping. Veel wandelmogelijkheden. Prima sanitair. Wij betaalden €41,11 voor een nacht.

• april 2022

Geweldige plek met een prachtig uitzicht op de zee.

• april 2022

Geweldige plek met een prachtig uitzicht op de zee.

Beacon Cottage Farm Holidays