Mooie camping. Prachtig uitzicht. Goed sanitair. Wij bleven 2 nachten en betaalden € 41,11 per nacht. Fijn wandelen door de natuur. Vanaf de camping naar St. Agnes, maar ook over het South West Coast Path naar de stranden van Chapel Porth Beach en Porthtowan Beach.

• september 2018

Deze camping (zonder sanitair) blijkt alleen voor leden van de Engelse caravan club toegankelijk! De meeste beoordelingen (die reppen over sanitair) zullen voor de camping van de buurman zijn bedoeld.

• juli 2018

Super mooie camping met uitzicht op de baai en het water. Is een reis waard.

• september 2018

• juli 2018

Super mooie camping met uitzicht op de baai en het water. Is een reis waard.

St Agnes Beacon Caravan Club Site