prima camping en prima ontvangst. 22 pond betaald (zonder elektra). Er is echter geen grijs water afvoer!!

• augustus 2019

Prima camping voor bezoek Dorset steam fair. Prijs is 27,50 pond per nacht. Geen last van kerkklokken zoals eerder vermeld. Grotere camping dan we verwacht hadden. Prima restaurant

• mei 2019

Heerlijk weekend op de vele wandelpaden in de buurt. Camping goed ingedeeld met aparte velden voor gezinnen, volwassenen en groepen. Toiletten schoon en opgeruimd.

• augustus 2019

• mei 2019