De camperplaats is er nog. De pub echter is gesloten. We konden op de parkeerplaats van de voormalige pub staan en gebruikmaken van toilet voor £ 10,—. Even verderop is een pub waar gegeten kan worden. Vriendelijke eigenaar.

• augustus 2019

Mooie cp achter pub. We waren hier op 24 en 25 aug. 2019. Zeer vriendelijke ontvangst. Eigenlijke cp was vol (ivm bank holiday dat weekend) maar we konden op parkeerplaats achter pub staan. Heerlijk gegeten in de pub. Zeer mooie omgeving in Lake District. Aanrader.

• juli 2019

leuke gezellige pub. de weg is erg smal en kronkelig en druk, zelfs tijdens de midweek. campers moeten zijspiegels plaatsen of kunnen ze verliezen. £ 15 mid week £ 20 in het weekend. tiolet en douche en water maar geen stroom.

• augustus 2019

• juli 2019