smalle toegangsweg maar 2.25 mtr breed lukt nog, vandaag aangekomen(17 juni 2023) prijs incl 2 douchemunten 29 pond 2 personen en de camper, mooi uitzicht leuk plekje.

kruggie

Waaide uit mijn jasje. Kan er flink tekeer gaan. 1 pers+camperbus £21,50 Douchemuntjes moet je kopen. Helaas kon ik mijn grijs afvalwater niet lozen, geen faciliteit voor. "Moest ik maar meenemen en langs de weg lozen" :-(((

Willemvdp

Mooie camping. Toegangsweg met onze halfintegraal van 7 meter net te doen. Erg smalle toegangsweg. simpel maar schoon sanitair. Vriendelijke beheerders. Tip: neem de bus en maak het rondje Lands End, St. Ives etc.

Treen Farm Campsite