is sinds een maand niet meer als Britstop of overnachting beschikbaar!!!!!

RS71

prachtige plek. smalle toegangsweg, maar met onze camper (7.5 m) en wat stuurmanskunst te doen. maar we werden niet vriendelijk ontvangen. sterker nog we werden weggestuurd op een onvriendelijke manier. Jammer van de plek.

beer2011

Iedereen met een camper is welkom. Zeer sfeervolle plaats met een echt mooie pub met een apart restaurant gedeelte waar je voor een zeer redelijke prijs goed kan eten. Ook speciale dagmenu's te bestellen. Al met al een echte aanbeveling.

Bert-IJzerman

is sinds een maand niet meer als Britstop of overnachting beschikbaar!!!!!

Windmill Inn