adults only. Gezinnen met kinderen vinden gewoonweg geen overnachtingsmogelijkheid rond York.

• augustus 2019

Seizoen afhankelijke prijs van £ 24,50 tot £ 33,-

• juni 2019

Prima camping, heel erg netjes, eigenlijk iets te gelikt naar onze smaak. Voortreffelijk sanitair, glimmend schoon met echte badkamers met alles erop en er aan van 3 x 5 m! Goede busverbinding naar York direct bij de uitgang van het terrein. Geen vertier op de camping of in de directe omgeving.

• augustus 2019

Seizoen afhankelijke prijs van £ 24,50 tot £ 33,-