De plaats is goed onderhouden, maar slechts enkele plaatsen zijn redelijk recht. Mooie locatie direct aan het strand. Overdag en 's nachts (weekend?) Veel verkeer (geluidsoverlast) op de doorgaande weg achter de camping. Het V/E-punt loopt erg schuin af.

Womote

Mooie camping, direct aan het strand. Redelijk druk, maar goed te doen. Sanitair mooi schoon.

• augustus 2021

Niks 21,50 pounds: wij betaalden 36,45 pounds (geen lid van de caravan club)

• augustus 2021

Niks 21,50 pounds: wij betaalden 36,45 pounds (geen lid van de caravan club)

Dunnet Bay Caravan Club Site