zeer vriendelijke ontvangst. Royale staanplaatsen. We kozen voor Standard Pitch en kregen voor 30 pond een heel mooi hardcourt met grasranden. Zeer schoon sanitair. We waren zeer verrast over deze geweldige prijs/prestatieverhouding.

Haggis

Ruime plekken, modern en schoon sanitair. Alle faciliteiten aanwezig. Grenst aan natuurgebied met meerdere wandelmogelijkheden. Goede uitvalsplek voor bezoek Pitmueil Garden.

CenR

zeer rustige camping. Water, afvalwater en chemisch toilet ledigen zeer goed. Douches zijn groot. zeer goede en gratis wifi. Prijs prestatie klopt.

Foresterseat Caravan Park