prachtige plek, ondanks de stromende regen! dit is heerlijk wildstaan. helaas veel muggen door de regen. je staat alleen en lange campers kunnen hier denk ik niet keren. aan het begin van dit pad stonden ook 2 campers. erg schuin maar je hebt een plek.

• september 2020

Erg mooie plek Mooi uitzicht

• augustus 2020

Ik hou van deze wilde plek. Korte wandeling naar de bar, geweldige wandelingen en uitzichten. Rustig en toegang voor forelvissen. Als je een tussenstop nodig hebt tijdens een tour, is dit helemaal geen slechte optie.

• september 2020

Erg mooie plek Mooi uitzicht