Portree, Highland, Schotland, Verenigd Koninkrijk

Camping met goede faciliteiten - centrum 2.5 km

• IV51 9HN, Portree, Verenigd Koninkrijk
  • £ 24,00 • 6 apr. t/m 22 okt.

Ik vond de camping niet veel aan. Het was sfeerloos en het sanitair was oud en niet schoon en de douche was koud. En dat voor 32 pond(met Electra)mag je wel wat meer verwachten.

Andre1970

Ruime plekken op grote grindvlakte maar niet vlak. Wij vonden het sanitair maar matig. Weinig douches voor veel mensen en allemaal vrij oud en niet heel erg schoon. De camping ligt op loop of fietsafstand van het centrum waar je heerlijke vis aan de haven kunt eten.

• augustus 2019

Op zich een prima camping. We zijn hier helemaal lek gestoken door de midges en konden daardoor niet buiten zitten. Even goed rekening mee houden dus. Locatie is mooi centraal gelegen en een goede basis om de Isle te gaan ontdekken.

• Stroom (unknownA)

• augustus 2019

LindaLindeboom

• £ 24,00 • 6 apr. t/m 22 okt.

• Stroom (unknownA)