Wij hebben hier 1 nacht gestaan, mooi plekje met uitzicht op zee, veel locals komen hier wandelen en hond uitlaten hetgeen zorgt voor gezellige reuring. Loopafstand (20 min) van whisky-distilleerderij Glenmorangie waar we een tour geboekt hebben. voelde voor ons veilig, stonden met 4 campers meer.

RAJ

Er stonden een paar auto's met tattoo-nekken en we hadden geen idee wat ze er stonden te doen ; Drugs? Dealen? Afwerkplek? Verder helemaal geen andere campers/kampeerders, maar nog 2 verlaten (?) Auto's. Geen plek voor ons !!

Brumpie

heerlijke plek aan zee op parkeerplaats bij het dorpje. Lidl en dorpje op loopafstand. Grasveld aan de achterkant on lekker te zitten. Geen voorzieningen, alleen prullenbak.

• Shore Road 2

IV19 1HT, Tain, Verenigd Koninkrijk