Prima camping met fijne ruime en schone douches en toiletten. Prijs £30,- voor 1 nacht, inclusief stroom. Pal naast de spoorlijn en aan de andere kant een weg. De weg is niet druk. Af en toe een trein (1x per uur? en dan zit je te schudden in je camper), maar ‘s nachts is het rustig.

• augustus 2019

Fatsoenlijke camping met aansluitingen. Toiletten en douches zijn ook erg schoon en goed.

• juli 2019

In het begin dachten wij een spoorlijn recht achter onze camping we zullen wel slecht slapen. De trein heb ik echter niet gehoord. Waarschijnlijk alleen overdag. Sanitair super. Wel last van vliegen en muggen.

pe-ce

Hallo allemaal, bedankt dat je bent blijven komen en een review hebt achtergelaten. We zijn blij dat je genoten hebt van onze camping en voorzieningen. Schotland staat bekend om zijn vliegende wezens! Meestal hebben we hier geen last van omdat we aan de kust zijn en genieten van een oostelijk briesje. Sorry dat ze op bezoek kwamen toen je hier was! Will & Carol Anne.

• augustus 2019

• juli 2019