• oktober 2017

De plaats was geweldig. 'Only' openbare toiletten. We voelden ons comfortabel.

• juni 2017

Gewone parkeerplaats zonder voorzieningen voldoet uiteraard helemaal.Wil je water en/of toilet, dan kun je ook voor 7 Pond bij de bowlingbaan staan.

• augustus 2014

Op 27-06-2014 hier weer overnacht. Deze P-plaats ligt langs de toeristische A339 dwars door de Schotse Hooglanden. Whisky Castle is een Whisky proeverij waar volgens de site meer als 1000 soorten Whisky hebben.

• oktober 2017

De plaats was geweldig. 'Only' openbare toiletten. We voelden ons comfortabel.

• juni 2017

• augustus 2014