• september 2019

Gestaan op 29 juni 2019, heerlijk rustige plaats, geen last gehad van muggen want er was wind.

• augustus 2019

Hier 16-9 2018 gestaan.. mooie plaats en het noorderlicht gezien!!

• juni 2019

de CP ligt direkt aan het Lomavan-meer aan de E45, de Nordkapp route. We hebben hier een namiddag gestaan om van natuur te genieten en aansluitend om te overnachten. Het was een stille nacht en hebben uitstekend geslapen. Let op, er is hier geen enkele voorziening.

• september 2019

• augustus 2019

Hier 16-9 2018 gestaan.. mooie plaats en het noorderlicht gezien!!

• juni 2019

• Europaväg 45