Op fietsafstand van Karlshamn, 3,5km, prima camping met gedateerd, maar schoon sanitair. Hebben hier een leuk plekje gevonden. zeer vriendelijke receptie. We betaalden in juli omgerekend €36,55 per nacht.

Reni&Julie

Een fijne camping met prachtige ligging waar we al jaren met de kinderen komen. In het hoogseizoen echt wel druk maar heerlijk om te zwemmen en om te wandelen. Van daaruit fiets of wandel je via een mooie route naar het gezellige centrum. Daar ligt een “ijsboot “ waar ze heerlijk ijs verkopen.

• augustus 2020

Alles netjes prima camping CampingCard verplicht grote plekken