Het lozen van grijs water is op de camping. Even melden bij de receptie en SEK 60,- betalen. Je kunt dan ook drinkwater pakken. Tank is binnen no-time vol! Prima plek, geen idee of het duur is maar de enige plek in deze omgeving die we konden vinden.

Marleen-P.

Volg de borden naar de camping, maar rijd voor de ingang/slagboom rechtdoor. Voorbij een toiletgebouw is de losplaats. De loosplaats is dus buiten de camping. Heb geen aparte stortplaats voor het toilet gevonden.

• Lugnetvägen 18

791 31, Falun, Zweden