Bezocht op 29 en 30 juli 2023. Prima overnachtingsplaats. Onze vijfde keer hier. Is en blijft een mooie plek. Een van onze favorieten. We komen hier graag. Tot een volgende keer.

Grey-Nomads-on-Tour

We zijn er nu voor de 2e keer en nog steeds een geweldige plek, via een bospad van 1 km, kom je op een plek aan het water Alles behalve elektra is er en wat heb je nog meer nodig: niets Komen zeker weer terug

Nol51

Bezocht op 29 en 30 juli 2022. Prima overnachtingsplaats. Onze vierde keer hier. Nu niet zo druk. We komen er graag. Tot de volgende keer.

Naturcamp Gubbhögen