Geweldige plekken. Wordt druk in het hoogseizoen; ongeveer 6 campers/caravans/tenten. Maar genoeg ruimte. Schommel en zand voor kinderen om te spelen.

• december 2022

Rustig en stil in december. Toen we hier in de nacht van de 2e advent stonden, waren we helemaal alleen. perfecte plek voor fricamping in het laagseizoen

• september 2021

Zeer mooie en rustige plek. Waren nu alleen eind september (prullenbakken opgeruimd). Geen enkele aanwijzing gevonden dat overnachten niet is toegestaan.

• december 2022

• september 2021