Micfra

Beste bezoeker. Zoals we al zeiden, waren we nog niet open voor het seizoen, maar laten we je daar blijven. Kassen worden in de winter erg vochtig en de schimmel die je hebt gezien is een natuurlijk gevolg van het winterseizoen. Onze faciliteit is nu klaargemaakt voor de zomer en het toilet/douche is schoongemaakt om nieuwe bezoekers te verwelkomen. Je bent altijd weer welkom.

Fijne plek om te zijn. Alles aanwezig, geen vaste plekken en rustige nachten gehad hier. Vriendelijke eigenaren! Voldoende plek, zowel verhard als in gras. Zou hier zeker terugkeren. WiFi doet het goed.

• Ryssbylundsvägen 10A

380 30, Rockneby, Zweden