Pajala Camping Route 99

Pajala, Norrbottens län, Zweden

Pajala Camping Route 99

gelegen aan rivier Torneälven - bij/in het bos - tarief toeslag bij grote evenementen - check-in na 13u - check-out voor 12u - let op! november gesloten - café - kiosk - ontbijtservice - bootverhuur - fietsverhuur - minigolf - camperwash - sauna - centrum 2km

• Tannavägen 65

984 31, Pajala, Zweden
  • SEK 300,00 • 1 jun. t/m 30 sep.

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

• augustus 2021

• maart 2020

Bij aankomst bleek de camping gesloten. Gebeld met de eigenaar. Hij kwam vrij snel. Er bleken problemen met de waterleiding te zijn. Vervelend als er een meter sneeuw ligt en je niets kunt ondernemen om het te verhelpen. Er was wel één plek geruimd. We konden een nachtje blijven staan. Mét el.

• augustus 2019

Zeer vriendelijke ontvangst (in het Nederlands). De camping is heerlijk rustig met zeer ruime en verharde plaatsen voor elke camper. De camping is wel toe aan een opfrisbeurt (bijv. minigolfbaan, sanitair) om de prijs te rechtvaardigen.

JaapVanDenAkker

Bedankt voor uw review. We houden eraan dat de camping een rustige plek blijft, het uitzicht op de rivier en het groen doen de rest. Het sanitair is niet recent, maar alles werkt prima en we houden het heel schoon. Prijs is subjectief, maar hier kunt u vissen zonder licentie, en geniet u gratis van de sauna (op aanvraag). We hebben dit seizoen ook geinvesteerd in glasvezel en wifi-antennes, nu heb je overal op het terrein gratis wifi. Er werden banken met tafels bijgeplaatst, en aan de minigolf zijn we ook reeds begonnen. Dit is ons tweede seizoen sinds we de camping overnamen, gestaag voeren wij oproepen in. Graag tot een volgende keer!

• augustus 2021

• maart 2020

• augustus 2019

JaapVanDenAkker

• SEK 300,00 • 1 jun. t/m 30 sep.

• CKE - Camping Key Europe, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

7 dagen