Mooie camping van bekende Belgische presentator, aan een meer met veel activiteiten.e. Er staan hier heel veel Belgen. Ziet er erg luxe en netjes uit. Voor ons met grote hond niet erg geschikt, wij zijn doorgereden.

Eydid355

zeer goed georganiseerde camping en veel activiteiten zoals kano, supboard, motorbootje. werkpuntjes voor ons: te weinig douches in verhouding tot het aantal staanplaatsen (slechts 4 per geslacht), koud water op piekuren ondanks betalende douche, wasmachines 3 dagen volgeboekt.

Camp Grinsby