• oktober 2022

Eenvoudig inchecken! We konden na afloop van de receptie zelfs nog telefonisch reserveren en kregen een plekje. Super schoon sanitair. Vriendelijk personeel hoewel we er ver buiten het seizoen waren. Zeker mooi in de zomer. Vissen is niet toegestaan.

MiFri89

Erg vriendelijk ontvangst en nette schone camping. zeer ruime schone douches, wel met douchegordijn maar ook met eigen wastafel. Een gedeelte van de camping heeft wifi ontvangst. Met de fiets naar de stad is 10-12 km.

• oktober 2022

Karlstad Swecamp Bomstadbaden