1 ster, niet kind vriendelijk, het volk van de vaste plaatsen van deze camping bepalen alles, de kinderen van deze bewoners pesten alles wat nieuw komt weg, lopen met hamers en stokken te spelen! Wel zeer vriendelijke staff, maar de kinderen wel weghouden van die vaste bewoners

Famobilhome

Beste Famobilhome Hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. Wat fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met onze medewerkers. Het is jammer dat u het niet kindvriendelijk vond, want dit is een van onze grootste zorgen. Wij onderzoeken graag uw zorgen met onze vaste kampeerders. Bedankt voor je openhartige feedback. Wij kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen en wensen u het allerbeste. Met vriendelijke groeten van uw Eienwäldli-team

Leuke camping maar te duur in het weekend +10fr. en douchen kosten ook extra ☹️

RollerHp

Nette en praktische plek op een top locatie in Engelberg. Plekken zijn allemaal verhard en naast elkaar. Sanitair en voorzieningen allemaal top en zeer vriendelijk personeel. Als gast gratis met de bus naar de vele actieve bezienswaardigheden. Voldoende activiteiten voor jong en oud.

Leuke camping maar te duur in het weekend +10fr. en douchen kosten ook extra ☹️

Eienwäldli