• mei 2023

De ruimte is momenteel onbruikbaar wegens bouwwerkzaamheden

• oktober 2022

Men is hard aan het werk hier. Wat er precies gaat gebeuren is me niet duidelijk. Ben in een hoekje blijven staan maar leuk is anders. Parking bij restaurant is verboden voor campers.

• september 2022

erg netjes schoon water en wc storten mogelijk de parking is vernieuwd groter en vlakker geworden echt een fijne camper plaats met een gezellige bar en een zeer goed restaurant

• mei 2023

De ruimte is momenteel onbruikbaar wegens bouwwerkzaamheden