Parking Furkapass

Obergoms, Goms, Wallis, Zwitserland

Parking Furkapass

Parking op grens van Uri en Wallis - gebruik GPS-coordinaten - komend uit Andermatt ligt locatie links van de smalle weg

• Furkastrasse

Obergoms, Zwitserland
  • CHF 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

• juni 2021

Je hoeft niet op de grote parkeerplaats te zijn, wij zaten op een van de kleine terrasjes direct aan de weg, net voor het uitkijkpunt (Hot Spot Grand Tour Furka). Daar heb je een prachtig uitzicht over de hele vallei. Er is geen campinginfrastructuur op het terrein, maar dat was cool voor ons.

mooncake

Ja, je kunt hier zeker staan, en ik mag graag in the middle of nowhere en/of op hoogte in de bergen staan, maar echt geweldig (uitzicht) is het hier niet en het is er (meestal?) winderig en (dus) kil. Wij zijn verder gereden.

Martin---Kirsten

Geweldige plek om te verblijven, geweldig uitzicht en 's nachts erg rustig, goede gelegenheid om te wandelen, foodtruck en postbus stoppen op het veld. We komen zeker terug.

• juni 2021

• Furkastrasse

Obergoms, Zwitserland

• CHF 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.