Parking Furkapass

Obergoms, Goms, Wallis, Zwitserland

Parking Furkapass

Parking op grens van Uri en Wallis - gebruik GPS-coordinaten - komend uit Andermatt ligt locatie links van de smalle weg

• Furkastrasse

Obergoms, Zwitserland
  • CHF 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

Ja, je kunt hier zeker staan, en ik mag graag in the middle of nowhere en/of op hoogte in de bergen staan, maar echt geweldig (uitzicht) is het hier niet en het is er (meestal?) winderig en (dus) kil. Wij zijn verder gereden.

Martin---Kirsten

Geweldige plek om te verblijven, geweldig uitzicht en 's nachts erg rustig, goede gelegenheid om te wandelen, foodtruck en postbus stoppen op het veld. We komen zeker terug.

• juli 2020

In tegenstelling tot camperplaats bij Oberalpas, voldoende ruimte voor een plek met een waanzinnig uitzicht. Het is niet duidelijk waar en hoeveel campers. In de praktijk stonden/staan er overal campers, ook gewoon langs de weg. Geen enkele voorziening. Maar dat neem je op de koop toe!

erik_adema

Deze locatie heeft 12 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• juli 2020

erik_adema

Deze locatie heeft 12 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• Furkastrasse

Obergoms, Zwitserland

• CHF 0,00 • 1 jan. t/m 31 dec.